Durant la setmana de Sant Jordi els alumnes de 1r de Batxillerat de Literatura Universal van organitzar un concurs de literatura. Els participants, professors i alumnes, havien de relacionar unes obres amb els seus corresponents autors. La dificultat consistia en saber descobrir quin tĆtol sāamagava darrera de cada portada.
![]() | Mafalda, Quino | ![]() | Guerra i pau, Lev Tolstoi | ![]() | Memorias de una salvaje, Bebi FernƔndez |
![]() | Maus, Art Spigelma | ![]() | Geronimo Stilton, Elisabetta Dami | ![]() | Moby Dick, Herman Melvill |
![]() | Quanta quanta guerra, MercĆØ Rodored | ![]() | El misterioso caso de Styles, Agatha Christie | ![]() | Sonetos, Shakespeare |
![]() | Death Note, Tsugumi Ćb | ![]() | Cims Borrascosos, Emily BrontĆ« | ![]() | El petit prĆncep, Antoine de Saint-ExupĆ©r |
Finalment, el dia 23 dāabril es va fer el sorteig entre els finalistes que havien encertat els resultats de cada dia. Lāalumne que va resultar premiat va ser lāIgnasi Barris, alumne de 4t dāESO; i la professora premiada va ser la Isabel Ferrer.




Les imatges reflecteixen el moment d'entrega del premi.
ENHORABONA als premiats i MOLTES GRĆCIES per la participació i lāacollida del concurs.
Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com