Jornada Institucional d’inici de curs 2026-2027

  • 21 de setembre de 2026

Més de 1.200 docents i professionals de La Salle Catalunya han participat en la Jornada Institucional d’inici de curs 2026-2027, un espai de trobada i reflexió al voltant de l’acollida i la construcció de comunitat educativa.

Sota el títol “L’escola cristiana, una comunitat que acull”, Pere Vivancos, director de la Xarxa d’Obres Educatives, ha moderat el diàleg entre Pau Vidal, delegat dels Jesuïtes a Catalunya, i Maria Iglesias, Comissionada CET, Comunitat d’acollida.

Els reptes i les oportunitats de les comunitats acollidores ha estat el tema de la taula rodona moderada per Jordi Gibert, delegat de pedagogia de La Salle, amb testimonis de la comunitat lasal·liana que han explicat la seva experiència acollidora a la seva
escola.

Els participants han estat Sohaila El Meiah, alumna de La Salle Manlleu; Mohamed Issaoui, professor de La Salle Premià; Carme Cobo, mestra jubilada de La Salle Comtal; Marina Cervantes, antiga alumna de La Salle Tarragona; Mohamed Khouyaoui, antic alumne
de la Fundació Comtal; Said Anib, de la Comunitat d’Acollida d’Espurnes d’Emaús i Salah Rashwan, alumne internacional del Campus.

Tots ells han explicat en primera persona les seves experiències i vivències a La Salle.

Una jornada per compartir experiències, generar reflexió i continuar avançant cap a comunitats educatives més acollidores i inclusives.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website