Gràcies a tots els voluntaris de 4t d’ESO pel muntatge de tanques, avituallaments, entrega de dorsals…i als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà per fer possible la retransmissió en directe de la cursa.
Gràcies a tots els professors per la seva col.laboració i sobretot als corredors per participar!
Un any més ha estat un èxit
Podeu reviure la cursa a: https://www.youtube.com/watch?v=JoTfyTcmeMA
Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2021 La Salle Girona · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com