menu x

Reorganització d’horaris de l’alumnat en el seguiment de les matèries durant el confinament

Benvolgudes famílies,

En primer lloc desitjar-vos salut i  que mantingueu els ànims malgrat els neguits que ens provoca la situació difícil que ens toca viure, bo i compartint també el dolor de les famílies que han perdut alguna persona estimada.

Després d’haver-nos reunit l’Equip Directiu, havent fet una valoració de com han anat aquestes  setmanes, i sobretot veient les necessitats de coordinar-nos millor les diferents etapes de l’escola per tal d’atendre l’alumnat durant el confinament, que de ben segur durarà tot el mes d’abril i possiblement part del maig;  hem reorganitzat l’horari de cada etapa i curs per tal d’aplicar-los després d’aquesta Setmana Santa.

Som molt conscients que el seguiment de les classes on line des del confinament de les nostres llars, comporta haver de compartir ordinadors, netbooks, tablets o mòbils per compaginar el teletreball dels pares/mares i el seguiment de les classes dels vostres fills.

És per això que en els vostres correus us hem enviat l’horari dels vostres fills que seguirem a partir del dia 14 d’abril i fins que duri aquesta situació de confinament. En aquest horari hem espaiat la presentació de feines dels vostres fills/es per tal que es puguin distribuir i organitzar el temps durant tota la setmana. També cal tenir present que, quan es tracta de seguir una videoconferència o una classe on line, els vostres fills/es ho poden fer amb el mòbil i no és imprescindible l’ordinador. Altra cosa és haver de fer treballs o exercicis de seguiment.

Així, doncs, una vegada escoltades diferents opinions que ens han manifestat famílies, alumnes i professorat, hem tingut present les següents consideracions:

  • Per una banda, s’ha establert un horari setmanal per penjar les tasques de cada matèria a Sallenet, evitant així que hi hagi alumnes que tinguin molta feina acumulada en uns dies, i en d’altres gens. El termini per poder penjar les tasques per part de l’alumnat sempre serà d’una setmana, i així es podran organitzar en l’àmbit familiar per tal de distribuir-se els portàtils, netbooks o ordinadors de què disposi cada família.
  • Per altra banda, també hem establert un HORARI DE CLASSES ON LINE VIDEOCONFERÈNCIES // DIRECTES INSTAGRAM DELS PROFESSORS AMB ELS SEUS ALUMNES…  Seguint aquest horari cada professor/a es posarà en contacte on line en directe amb el seu alumnat per fer el seguiment de classes i dubtes de cada matèria per mitjà de diferents canals i/o plataformes que cada professor/a indiqui. En aquests casos, alumnat i professorat pot fer el seguiment, no només amb ordinador, tablet o netbook; sinó que amb el mateix mòbil també és possible realitzar-lo.

Amb l’esperança que la situació millori i que ens puguem retrobar aviat a l’escola, us demanem que us cuideu-vos molt, us volem transmetre molts ànims i us desitgem, també, que pugueu viure plenament aquests dies de Pasqua!

Atentament.

L’EQUIP DIRECTIU