Els alumnes de 1r Batxillerat han sortit de l'escola per anar a fer una visita molt especial: visitar els alumnes del MasmitjĆ .
Els han explicat la importà ncia de preservar els oceans, de no generar residus i de ser conscients que vivim en un món de recursos finits i que, per tant, en cal fer una bona gestió.
Els grans s'ho han passat d'allò més bé i els petits ens han sorprès molt: són uns ecòlegs en potència.




Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com