Els alumnes de 2n. de Cicles de Sistemes MicroinformĆ tics, en Cristian, en Josep Maria i l'Unai, han marxat amb el programa Erasmus+ a treballar en empreses del sector informĆ tic a Irlanda, a la ciutat de Cork durant 3 mesos.
Una molt bona experiĆØncia professional i personal. Molt reconeguda a nivell europeu.
Que gaudiu de l'estada!

Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com