Els alumnes de 2n de cicles de Sistemes MicroinformĆ tics, en Jordi i en Guillem, han marxat amb el programa Erasmus+ a treballar en empreses del sector informĆ tic a Irlanda, a la ciutat de Cork des del 20 de juny al 31 d'agost.

Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com