Teatre a l’ESO “El llibre de les bèsties”

  • 11 de desembre de 2025

Els alumnes d’ESO han assistit al teatre del centre per veure l’adaptació d’El llibre de les bèsties, una representació que apropa l’univers de Ramon Llull als adolescents amb humor, enginy i fidelitat al text original.

A través d’una faula viva i punyent, es qüestionen els mecanismes del poder, la manipulació i la responsabilitat ètica.

Un viatge als orígens de la literatura catalana que connecta amb problemàtiques ben actuals.

“I com que és gran treball per a un rei governar-se a si mateix i a son poble, per ço us prec tots ensems que em donau consellers que m’ajudin i que m’aconsellin en tal manera, que sia el meu salvament i de mon poble.” - Lleó.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website