La setmana del 9 al 12 de desembre hem realitzat la Campanya del Nadal Solidaride recollida d’aliments. Tots els productes que hem recollit aniran destinats al Centre de Distribució d’Aliments (CDA) de la nostra ciutat, que es farà càrrec de la seva justa distribució a les famílies gironines que més ho necessiten. Ha estat un verdader exemple de compromís i solidaritat.


Així mateix, el voluntariat de La Salle Girona també ha col·laborat en el gran Recapte d’aliments d’aquest 2025 amb 175 caixes recollides i el compromís de tota la comunitat educativa ( professorat, alumnat i antic alumnat) de lluitar per un món més just.
Moltes gràcies per fer-ho possible!










Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2021 La Salle Girona · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com