Dijous Gras a l'ESO

  • 15 de febrer de 2024

Els alumnes de 1r d'ESO han realitzat una gimcana per descobrir el Poble Espanyol i fer el taller L’art del vidre. Han dibuixat i pintat una safata de vidre amb diferents imatges i geometries.

Els alumnes de 2n d’ESO han anat a Barcelona a visitar la BasĆ­lica de Santa Maria del Mar i un cop acabada la visita hem anat a dinar al MaremĆ gnum i han passat una estona lliure de convivĆØncia per celebrar el dijous gras!

Els alumnes de 3r d'ESO han realitzat diferents Escape rooms de manera cooperativa aquesta matinal de dijous gras.

Els alumnes de 4t d'ESO avui han celebrat el dijous gras pujant al Castell de Sant Miquel per passat una jornada de convivĆØncia.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website