Com cada any celebrem el Dia de La Salle amb una matinal diferent on participem en diverses activitats.
Els alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius han pogut gaudir d'un concurs de pintura pel Barri Vell, Jocs a la Devesa, tornejos esportius de futbol o vòlei, pel.lĆcules de terror o comĆØdia, jocs de taula o d'ordinador. Tots hem tingut una gran jornada de convivĆØncia.
A les 9h hem participat de la Celebració amenitzada per les guitarres i flautes de les optatives de mĆŗsica i d'un bonĆssim esmorzar amb coca i begudes que ens ha portat l'AMPA. Moltes grĆ cies!!!
Finalment els alumnes finalistes de Batxillerat i Cicles han penjat l'orla a l'entrada de l'escola.
VISCA LA SALLE!










Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com