Els alumnes de 2n ESO i 4t ESO han assistit al Teatre Municipal de Girona a la representació de la cantata de la UAP, un espectacle protagonitzat per alumnes de diferents instituts de les comarques gironines. Aquest any la cantata porta per tĆtol: āIA, institut automĆ ticā. Hi han participat com a cor general 30 alumnes de 2n ESO i 4t dāESO de la nostra escola. Aquest projecte solidari lāhan preparat amb molta il.lusió i constĆ ncia. Enhorabona a tots els participants! No us ho perdeu!!! Funcions avui divendres i demĆ dissabte al Teatre Municipal de Girona!!




Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com