Cantata de UAP

  • 24 de febrer de 2026

Els alumnes de 2n ESO i 4t ESO han assistit al Teatre Municipal de Girona a la representació de la cantata de la UAP, un espectacle protagonitzat per alumnes de diferents instituts de les comarques gironines. Aquest any la cantata porta per tĆ­tol: ā€œIA, institut automĆ ticā€. Hi han participat com a cor general 30 alumnes de 2n ESO i 4t d’ESO de la nostra escola. Aquest projecte solidari l’han preparat amb molta il.lusió i constĆ ncia. Enhorabona a tots els participants! No us ho perdeu!!! Funcions avui divendres i demĆ  dissabte al Teatre Municipal de Girona!!

CreaEscola Quality Certificate for Education Website