El passat 25 de febrer dues alumnes de segon de batxillerat, la Janna Fontbona i la Zeltia Menchero, varen participar a l'OlimpĆada de Filosofia de Catalunya d'enguany que convidava a reflexionar sobre la llibertat i la seguretat. DesprĆ©s de la primera fase, la Zeltia Menchero va ser una dels quatre finalistes seleccionats de la categoria de dissertació.
Enhorabona a les dues!


Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com