Un equip format per alumnat de Filosofia de 4t dāESO de la Salle Girona va participar a la Lliga de Debvat a Manresa. En aquesta trobada van coincidir amb alumnat de vuit escoles diferents dāarreu de Catalunya.
Moltes grĆ cies a la Salle Experience per liderar aquest projecte i a La Salle Manresa per ser uns grans amfitrions.
En Pau, la Irene, lāErik i la Najwa ho vam fer molt bĆ©!


Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
Ā© 2021 La Salle Girona Ā· AvĆs legalĀ Ā· PolĆtica de privadesaĀ Ā· PolĆtica de cookiesĀ Ā·Ā Ā Creaescola.com