La xerrada "L’art com a forma de vida" es va dur a terme al Museu d’Art.
El ponent Ivan Zamora ,artista visual i Premi Fundació Princesa de Girona d’Art.
Ha exposat arreu del món, ha convertit fulles en música i ha creat obres que parlen de la vida, la mort, de les emocions , l’amor i la fragilitat del nostre entorn.
Amb una mirada creativa i valenta, en Juan utilitza materials primaris per explorar el que som i el que podríem ser.
La seva obra és pura experimentació, emoció i connexió amb el món que ens envolta.
En Juan no fa art per decorar, sinó per transformar. Investiga amb materials primaris, viatja pel món com a artista nòmada i crea projectes que connecten l’art amb la ciència, l’ecologia i la societat.
Moltes gràcies per aquesta oportunitat!



Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2021 La Salle Girona · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com