Sortida de convivència

  • 3 d'octubre de 2025

Els alumnes de 1r d’ESO han anat fins la Pineda Fosca de Cassà de la Selva per passar una jornada de convivència, natura i esport. Ha anat genial per fer nous amics i el temps ens ha respectat amb estones de sol.

Els alumnes de 2n d’ESO han anat en bicicleta fins a Sant Gregori pel carril bici. Esport i convivència. Felicitem a la guanyadora del disseny de la samarreta de la Bicicletada 2025, la Xiaotong Zhu de 2n eso C

Els alumnes de 3e d’ESO han anat a Park Aventura a Platja d’Aro per passar una jornada de convivència i esport. Ha anat genial.

Els alumnes de 4t d’ESO han pujat El Turó de l’Home al Montseny. Malgrat la previsió del temps hem fet el cim sense mullar-nos.Una jornada d’esport, converses i bon rotllo!!

Els alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius han viscut la seva jornada de convivències entre els espectres i monstres de Port Aventura. Converses i bon rotllo entre espant i espant.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website