Lliga de Debvat

  • 23 de marƧ de 2026

Un equip format per alumnat de Filosofia de 4t d’ESO de la Salle Girona va participar a la Lliga de Debvat a Manresa. En aquesta trobada van coincidir amb alumnat de vuit escoles diferents d’arreu de Catalunya.

Moltes grĆ cies a la Salle Experience per liderar aquest projecte i a La Salle Manresa per ser uns grans amfitrions.

En Pau, la Irene, l’Erik i la Najwa ho vam fer molt bĆ©!

CreaEscola Quality Certificate for Education Website