Acte d’inauguració de la Fira d’Educació

  • 5 de juny de 2024

La Salle Girona i la nostra Aula Confuci hem estat convidats en l’acte d’inauguració de la Fira d’Educació celebrada avui i organitzada per Chinese Test Internacional, La Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB), i amb la col·laboració del Consolat General de la república Popular de la Xina a Barcelona i Casa Àsia.
Hi han participat més de vint universitats xineses amb les seves propostes educatives i amb l’objectiu de fomentar l’educació del xinès i promoure l’intercanvi acadèmic.
Hi han estat presents el Director xinès FICB, el Sr. Li Peihua; El Director local FICB, el Sr. Zhou Minkang; El Vicerector d’Internacionalització de la Universitat de Barcelona i Vicepresident del patronat Fundació Institut Confuci de Barcelona, el Sr. Raúl Ramos; La responsable del Programa Diversistat i Interculturalitat de casa Àsia, la Sra. Gaëlle Patin; la Vicerectora d’Internacionalització de la UPF, la Sra. Helena Ramalhinho Dias Lourenço; el Subdirector de Chinese Test Internacional, el Sr. Liu Xiaolong; i finalment la Cònsol d’Educació del Consolat General de Barcelona, la Sra. Zhang Yan.

Per la Salle Girona ha estat un honor que ens hagin convidat en aquest acte, i com a única escola concertada de Catalunya amb Aula Confuci continuarem treballant en la promoció dels intercanvis lingüístics i en l’aprenentatge de la llengua xinesa, i de les llengües en general, com a eina de la cohesió social i la interculturalitat.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website